Bir Probleme nasıl yaklaşmalı – Veri yapıları – Algoritma – Ödev

Bir bilgisayar programcısının ödeve(projeye) bakması gereken açıyı anlatmya çalıştım.

İçerik :

  1. Ödev dökümanı nasıl okunlmalı,
  2. ekrana şekil bastırma (çıktıyı düzenleme)
  3. Nesneye dayalı programlama,
  4. cout aşırı yükleme (function overloading)- 35:52 dk,
  5. hep bellek bölgesi (new)
  6. eden çöpleri toplamalıyız: (delete)
  7. Örnek bir uygulama incelendi

Birkaç aksaklık (girişte biraz heycan, static 🙂 ) olsada, faydalı olması dileğiyle…..

Dökümanlar:
https://www.dropbox.com/sh/jwar422ozjtxo36/AAAH0osmak05V8rJTuWbZ3ZBa?dl=0

Not: İlk anlatılan dökümanda(ödev dokumanı): Sepet içinde çivilerin bulunmsa durumu değilde, Sepetlerin Çiviye asılamsı durumu istenmiş görselde de gösterilmiş. Yani harfler Çivi değil.

çivi

Keywordler: Veri yapıları, Ödev1, Sakarya Üniversitesi, Bir yaklaşım, Problem Çözme, Algortima geliştirme, Ödev yapmak, Bilgisayr Mühendisliği, c++

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir